صلاحی:فراسینماهای موسسه فرهنگی هاتف شهر گسترش یابد

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هاتف شهر ، محمود صلاحی در مراسم  رونمایی از بازی رایانه ای فتح خرمشهر با اشاره به اهمیت و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید بازی های ملی گفت: بسیاری از بازی های قبلی توسط کشورهای دیگر تولید می شده است و خوشبختانه امروز با تولید ملی این بازی علاوه بر اینکه جوانان ما از جنبه سرگرمی آن بهره می برند با دیدن این صحنه ها به ان ها احساس غرور دست می دهد و یاد رزمندگان ما زنده می شود.

محمود صلاحی افزود: با دیدن این بازی جوانان بهتر متوجه می شوند که این عملیات ها وقتی در فیلم و بازی سخت است در واقعیت و حقیقت چه افتخاراتی توسط دلیر مردان ما خلق شده است.

وی با تآکید بر اقدامات فرهنگی بصری و شنیداری ادامه داد: ما باید سعی کنیم تولید کارها و برنامه های سینمایی، تصویر سازی و بازی که سرگرمی و تفریح مورد نیاز جوانان امروزی است را افزایش دهیم.

صلاحی با بیان این که تلاش می کنیم نمونه این بازی ها و فرا سینماها را در جاهای پر تردد تهران توسط موسسه هاتف شهر گسترش دهیم اظهار داشت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نظر دارد شرایطی را فراهم کند جوانان بتوانند در مراکز تفریحی از این نوع بازی های ایرانی و تولید داخل استفاده کنند. همچنین در این راستا برنامه ای در آینده نزدیک در باغ کتاب تهران راه اندازی می شود.

براساس این گزارش ، موسسه فرهنگی هاتف شهر به صورت انحصاری اقدام به ساخت و تجهیز فرا سینماها می کند و تاکنون در بیش از ۱۲۰ نقطه داخل کشور این فراسینماها با بازی  چند بعدی به بهره برداری رسیده که روز گذشته به مناسبت سالروز فتح خرمشهر از این بازی چند بعدی رونمایی شد.