جشن پایان سال خانواده “هاتف شهر” برگزار شد

به گزارش واحد رسانه موسسه فرهنگی هاتف شهر ، در این مراسم که به منظور قدردانی از زحمات یک ساله پرسنل موسسه برگزار شد ، محمد خیاطیان معاون مالی و اداری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و رئیس هیئت مدیره موسسه ، مجید استواری مدیرعامل موسسه ، معاونان ، مدیران و پرسنل موسسه و خانواده هایشان حضور داشتند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هاتف شهر در این مراسم طی سخنانی ضمن قدردانی از پرسنل موسسه و حمایت های خانواده هایشان گفت: پرسنل موسسه طی یک سال اخیر زحمات زیادی را متقبل شدند و اگر امروز به موفقیتی دست پیدا کرده ایم همه این موفقیت ها با تلاش یکایک پرسنل به دست آمده است. البته در این میان نباید زحمات و پشتیبانی خانواده ها را فراموش کنیم. از این رو از تک تک اعضای خانواده همکارانمان در هاتف شهر قدردانی می کنم.

مجید استواری سال پیش رو را سالی پر از تلاش و کار دانست و ضمن تبریک پیشاپیش سال نو ، از پرسنل موسسه خواست تا با تلاش بیشتر و همت مضاعف موفقیت های بیشتری را برای موسسه در سال ۹۶ رقم بزنند.

بر اساس این گزارش در بخش دیگری از این مراسم علیرضا نوروزی معاون مالی و اداری موسسه هاتف شهر ضمن خوشامد گویی به همه خانواده ها و تبریک در آستانه سال جدید ، به بیان آماری از عملکرد یک ساله موسسه فرهنگی هاتف شهر پرداخت.

در بخش دیگری از این مراسم اجرای استندآپ کمدی توسط علی مسعودی ملقب به علی مشهدی از هنرمندان مطرح کشور اجرا شد.

اجرای قطعات موسیقی ، برگزاری مسابقه برای کودکان ، تقدیر از خانواده ها و پذیرایی از آنها از دیگر بخش های جشن خانواده هاتف شهر بود.