اجرای «خیابان هنر» در بخش جنبی هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هاتف شهر ، مجید استواری از اجرای برنامه خیابان هنر در بخش جنبی هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از سوی این موسسه خبر داد.

وی با اعلام این خبر تصریح کرد: خیابان هنر شهر تهران با هدف ایجاد ارتباط گرم اجتماعی بین مردم، بومی سازی فرهنگ، تلطیف فضاهای عمومی شهر و آشنایی مردم با هنرها برگزار می شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هاتف شهر بیان داشت: در خیابان هنر گروهی از هنرمندان به اجرای خطاطی، سفالگری، طراحی چهره، کاریکاتور و نقاشی پرداخته و بازدید کنندگان با مهارتهای هنری و شغلی این هنرمندان آشنا می شوند.

به گفته وی، خیابان هنر از روز ۱۱ اسفند ماه همزمان با افتتاح هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی فعالیت خود را آغاز کرده و تا روز ۲۳ اسفند به کار خود ادامه خواهد داد.

استواری در ادامه با بیان اینکه موسسه هاتف شهر علاوه بر راهاندازی خیابان هنر در برپایی غرفه های محوطه بیرونی هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی مشارکت داشته است، تصریح کرد: نصب و اجرای شش باب سوله شامل ۲۲۰ غرفه و یک سالن ورزشی جمعاًبه مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر برای استفاده بازدیدکنندگان از جمله اقدامات دیگر این موسسه در نمایشگاه است.