تشییع پیکر شهید گمنام با مشارکت هاتف شهر

مراسم تشییع پیکیر پاک شهید گمنام در سالن کشتی شهید صدرزاده (محمدبنا) به همت فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی و با مشارکت موسسه فرهنگی هاتف شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هاتف شهر، در این مراسم جمع کثیری از مردم، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش و کشتی، مسئولان کشوری و لشگری از جمله دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان  و احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان و پرسنل فدراسیون  کشتی، حاج حبیب کاشانی، علی پروین، حمید سوریان، حسن یزدانی، پرویز هادی، فردین معصومی و با حضور محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی حضور داشتند.

موسسه فرهنگی هاتف شهر برای اجرای برنامه اقداماتی چون احداث استیج‌، محوطه سازی، چاپ و نصب بنرهای موضوعی، نصب و راه‌اندازی و راهبری تلویزیون شهری، صدا برداری و … را انجام داد.

لازم به ذکر است، این شهید گمنام و ۱۹ ساله، هشت سال دفاع مقدس که در سال ۱۳۶۵، در عملیات کربلای ۵ و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شده بود که در محل محوطه بیرونی خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده با مداحی نریمان پناهی، بر روی دستان قهرمانان کشتی تشییع شد و پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام در آرمگاه خود قرار گرفت.