بابک نعمتی سرپرست موسسه فرهنگی هاتف شهر شد

سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طی حکمی بابک نعمتی را به سمت عضو هیات مدیره و سرپرست موسسه فرهنگی هاتف شهر منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هاتف شهر؛ بابک نعمتی کارشناس ارشد ارتباطات است و پیش از این سمت‌هایی چون مشاور شهردار منطقه ۲، مدیریت روابط عمومی اداره کل فرهنگی، مسئولیت پهنه غرب و مرکز امور مناطق در امور شورایاری و مدیریت محله و… را در کارنامه خود دارد.

در متن حکم آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم / جناب آقای بابک نعمتی

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده‌ی جناب‌عالی و بر اساس بند ۹ ماده‌ی ۲۵ اساس‌نامه‌ی سازمان و به استناد ماده‌ی ۱۲۴ اصلاحیه‌ی قانون تجارت، بنا به پیشنهاد هیات مدیره‌ی موسسه، به مجوب این حکم به سمت «عضو هیات مدیره و سرپرست موسسه‌ی فرهنگی هاتف شهر» منسوب می‌شوید.

با توجه به سوابق درخشان و اندوخته‌ی گرانسنگ موسسه‌ی فرهنگی هاتف شهر در پشتیبانی و اجرای ویژه‌برنامه‌های فراگیر و اثرگذار فرهنگی و هنری در کلان‌شهر تهران، انتظار می‌رود با امعان نظر به مصوبات و تکالیف مجمع هیات امنا و هیات مدیره‌ی سازمان ناظر بر فعالیت‌های آن موسسه و نیز با عزم و همتی جهادی و اتخاذ روش‌های نوین و آزموده و همچنین رعایت کامل ضوابط و قوانین، نسبت به تحقق و اجرای شایسته‌ی رویکرد‌های مورد نظر به ویژه شناسایی و توسعه‌ی فضای کسب و کارهای جدید و نواندیش در حوزه‌ی فرهنگ و هنر، توجه وافی به نیازمندی‌های پشتیبانی و اجرایی مدیریت‌ها و مرازک تحت پوشش سازمان، تعامل و ارتباط مستمر با تمامی بخش‌های شهرداری تهران، تقویت و تحکیم همکاری و مشارکت با موسسات کارآفرین فرهنگی و هنری هم‌طراز و همسو و سایر ماموریت‌ها و امور محوله اهتمام ورزید.

از خداوند متعال توفیق و سربدلنی شما و همکاران ارجمندتان را در انجام وظایف و ارایه‌ی خدمت به شهروندان گرامی مسالت می‌نمایم.

سعید اوحدی / رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران»