«هاتف شهر» موفق به اخذ گزارش مطلوب شد

به گزارش روابط عمومی، در نشست مجمع سال ۹۵ موسسه هاتف شهر که با حضور دکترصلاحی رئیس هیات مدیره و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و اعضای هیات مدیره هاتف شهر برگزار شد؛ مهندس مجید استواری مدیرعامل موسسه ضمن ارانه گزارشی از اقدامات و فعالیت های این مجموعه در سال گذشته و مرور روند حسابرسی موسسه، از اخذ گزارش مطلوب حساب های موسسه خبر داد.

وی ضمن اشاره به این نکته که موسسه هاتف شهر برای دومین سال متوالی است که موفق به اخذ گزارش مطلوب (کلین) از حسابرس و بازرس مستقل می شود، گفت: خوشبختانه با تلاش تمامی همکاران در این موسسه، هاتف شهر موفق شد فراتر از حدود وظایف و مسوولیت ها گام بردارد و علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود، در سایر بخش هایی که در حوزه اختیاراتش نبود نیز موفق عمل کند.

مهندس استواری با تاکید بر این نکته که موفقیت حاصله به واسطه کار تیمی و گروهی در مجموعه موسسه هاتف شهر بوده است؛ یادآور شد: انجام امور تخصصی با بهترین کیفیت از جمله نقاط قوت هاتف شهر محسوب شده و اقرار مدیران مختلف سازمان به فعالیت های فرا سازمانی، نشان از این موفقیت دارد که این موضوع وظیفه و مسوولیت ما را در ادامه راه سنگین خواهد کرد.

وی درپایان ضمن تقدیر از مدیران بخش های مختلف موسسه هاتف شهر به ویژه معاونت مالی و اداری و همکاران این بخش ابراز امیدواری کرد، اقدامات اساسی و بنیادینی که طی دوسال اخیر در این مجموعه صورت گرفته تداوم یابد.

در پایان دکتر صلاحی رییس مجمع و مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مجموعه هاتف شهر و تشکر از گزارش ارائه شده در حوزه حسابرسی، خواستار تلاش برای استمرار فعالیت های صورت گرفته شد.