شادستان ۹۸ در پارک پیروزی تهران

ویژه‌برنامه شادستان ۹۸ به سفارش معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ تهران با اجرای موسسه فرهنگی هاتف شهر در پارک پیروزی برقرار است.

این ویژه‌برنامه از تاریخ ۲۲ تیرماه شروع شده، تا تاریخ ۲۸ مرداد ادامه دارد. این برنامه در هفته‌های جاری ۳ شب در هفته اجرا می‌شود که قرار است از بیستم مردادماه هر شب این برنامه روی صحنه برود.

گفتنی‌ است برنامه شادستان ۹۸ از ۱ تا ۸ مرداد در همین مکان به سفارش اداره ورزش شهرداری منطقه ۱۳ برگزار می‌شود.

شادستان 98
شادستان ۹۸

شهروندان تهرانی ساکن در این منطقه می‌توانند در این جنگ شبانه شاهد برنامه‌هایی چون اجرای مجریان سرشناس، گروه کودک، اجرای موسیقی، استند‌آپ، نمایش طنز و… باشند.

برنامه‌های رایگان

در کنار این استیج غرفه‌هایی برای ایجاد هیجان، شادی و سرگرمی برای شهروندان مستقر شده است که شهروندان می‌توانند به صورت رایگان از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی همچون سفالگری، نقاشی، تیراندازی، بازی‌های واقعیت مجازی، بازی‌های فکری، فعالیت‌های ورزشی همچون تنیس و فوتبال‌دستی و … استفاده کنند.

شادستان 98
شادستان ۹۸

در میان این غرفه‌ها، غرفه‌هایی برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال نیز طراحی شده است که از جمله امکانات آن می‌توان به شن‌بازی، شهربازی کودک، اوریگامی، نقاشی کودک و… اشاره کرد.

موسسه فرهنگی هاتف شهر، تجهیز غرفه‌ها، استیج، مدیریت محتوای استیج و تامین محتوای غرفه‌ها را برعهده دارد.

رضایت عمومی

ابراهیم کاظم‌خواه، مدیر اجرایی این ویژه‌برنامه می‌گوید: «استقبال مردم منطقه ۱۳ از این ویژه‌برنامه بسیار رضایت‌بخش بوده و این رضایت از سوی شهروندان نیز وجود دارد.

در نظرسنجی‌هایی که تیم روابط عمومی انجام داده‌اند، بازخوردهای خوبی گرفته‌ایم که باعث می‌شود با جدیت و تلاش مضاعف این جنگ شبانه را پیش ببریم.»

شادستان 98
شادستان ۹۸ – سکوی کودک

شهروندان تهرانی می‌توانند تا ۲۸ مردادماه سال جاری در این ویژه‌برنامه شرکت کنند.

شادستان 98 - پارک پیروزی - شهرداری منطقه 13 - موسسه فرهنگی هاتف شهر
شادستان ۹۸ – شن بازی کودکان

لازم به ذکر است که اکثر بوستان‌های بزرگ شهر تهران، دیگر مناطق شهرداری تهران با شعار «تهران شهری برای همه» نیز، ویژه‌برنامه شادستان ۹۸ را برگزار می‌کنند.