رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران: هاتف شهر به موسسه ای سود ده تبدیل شده است

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هاتف شهر؛ محمود صلاحی با اشاره به برگزاری بسیار خوب پروژه هایی چون فرهنگ سرای کتاب و ویژه برنامه جلوه سوگ در میدان امام حسین (ع) گفت: پردیس سینمایی ملت ویژگی نمایشگاهی نداشت اما با توجه به اینکه تصمیم گرفته شد نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران در این پردیس برگزار شود ، با مدیریت هاتف شهر این کار انجام شد و با غرفه بندی مناسبی که صورت گرفت امروز شاهد برگزاری نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران به بهترین شکل ممکن هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: هاتف شهر باید خیلی بیشتر پیش برود و بتواند ۳۰ درصد کارهای استیج تهران به غیر از سازمان را بپذیرد تا علاوه بر اینکه توان هاتف شهر بیشتر نمایان می شود سود دهی را برای موسسه و سازمان به همراه داشته باشد و بتوانیم از این سود کارهای فرهنگی سازمان را دنبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این موسسه بیشتر باید از طریق ارائه کارها خودش را به خصوص به ارگان های فرهنگی معرفی کند و در نمایشگاه هایی که مجری آن است از افراد مرتبط با کارشان دعوت شود تا از نزدیک با کارها آشنا شوند.

صلاحی اظهار امیدواری کرد: سال ۹۵ از سال گذشته برای هاتف شهر بهتر باشد و تلاش های همه پرسنل هاتف شهر همراه با درایت مدیریت موسسه سال خوبی را رقم زد.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: چند نفر برای مدیر عاملی هاتف شهر مطرح بودند جوان ترینشان آقای استواری مدیر عامل فعلی هاتف شهر بود که از قبل شناختی نسبت به ایشان نداشتم اما این ریسک را پذیرفتم که وی وارد عرصه شده و خود را نشان بدهد . با توجه به اقدامات مناسبی که انجام شده از این انتخاب خود پشیمان نیستم زیرا ایشان مدیر جوانی است که تمامی وظایف را به خوبی انجام می دهد.