بیژن پورمند مدیرعامل موسسه فرهنگی هاتف شهر شد

بیژن پورمند به مدیرعاملی موسسه فرهنگی هاتف شهر، وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، پورمند پیش از این مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ تهران و ریاست فرهنگ‌سرای فردوس را برعهده داشت که طی حکمی از سوی سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به سمت مدیرعاملی موسسه فرهنگی هاتف شهر منصوب شد.

در این حکم آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اساس در همه مسئولیت‌ها تدین، امانت و صداقت است. / مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»

جناب آقای بیژن پورمند

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده، به استناد ماده ۱۲۴ اصلاحیه قانون تجارت و اساس‌نامه بنا به پیشنهاد هیات مدیره موسسه، بدین وسیله جنابعالی را به سمت «عضو هیات مدیره و مدیرعامل موسسه فرهنگی هاتف شهر» منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود در راستای اساس‌نامه با مساعدت اعضای محترم هیات مدیره با سر لوحه قرار دادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش و انجام امور محوله بهره‌گیری از نیروهای اندیمشمند و صاحب نظر و با سازماندهی هوشمندانه تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند نسبت به تحقق ماموریت‌های موسسه اقدام نمایید.

از خداوند متعال آرزوی سربلندی و توفیق روز افزون شما را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خدمت به آحاد شهروندان مسالت می‌کنم.

سعید اوحدی – رئیس هیات مدیره و رئیس سازمان»

لازم به ذکر است که در سه سال گذشته مجید استواری مدیرعامل موسسه هاتف شهر بود که طی یک لوح سپاس به امضای سعید اوحدی، رئیس هیات مدیره و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از خدمات وی قدردانی شد.